czwartek, 14 kwietnia 2016

Jak wytrwać do wakacji ?

Ahoj!
Czy Wam tak dłuży się  czas do wakacji ? Mnie czeka WIELKA podróż i już przebieram z nogi na nogę każdego dnia odliczając dni! Ale spokojnie, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)
Przygotowałam dla 5 pomysłów jak można maksymalnie skrócić czas do wakacji ♥


1.ZWIEDŹ DOKŁADNIE OKOLICE.


Załóż buty, zapnij kurtkę, słuchawki w uszy i leć pozwiedzać okolice.Nie ma nic lepszego od spokojnego spaceru, jeździe na rowerze samemu czy z doborowym towarzystwem!




2.CZYTAJ JAK NAJWIĘCEJ


Książka rano czy wieczorem i dzień od razu staję się lepszy. Bo przecież ten kto czyta żyje podwójnie.

3.WSZĘDZIE ZABIERAJ ZE SOBĄ APARAT



Aparat nie waży dużo a ile radości mamy ze zrobienia ciekawego zdjęcia. Ty także nie przegap takiej okazji.

4.ODKRYJ W SOBIE NOWĄ PASJĘ


U każdego z nas to będzie coś innego. Może zawsze chciałaś, chciałeś zacząć grać na gitarze albo zająć się pisaniem bloga. To jest IDEALNY czas żeby zacząć.Bo czemu by nie ? :)

5. ZACZNIJ ŻYĆ CHWILĄ


 "Leave Phone, live the moment" Postaraj się każdego dnia docenić nawet największe błahostki, które sprawiły, że na twojej buźce pojawił się uśmiech. CZERP ZE WSZYSTKIEGO NA OKOŁO, Z KAŻDEJ SYTUACJI, OSOBY, MIEJSCA.Doceniaj to co MASZ! I po prostu bądź szczęśliwy. I nie martw się wakacje już za pasem!

                                                                                                            xoxo Wiktoria 



*wszystkie zdjęcia są tej strony ;)

5 komentarzy :

  1. PRZYDATNY POST! JUZ NIE MOGE DOCZEKAC SIE WAKACJI! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post I super sposoby! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post I super sposoby! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Pisze
Designed By Blokotek