sobota, 16 kwietnia 2016

COACHELLA 2016

No i zaczął się -Jeden z najpopularniejszych festiwali  na całym świecie czyli COACHELLA. Słynąca z wyśmienitych artystów i świetnie ubranych ludzi ! Gdy tylko festiwal się rozpoczyna to nagle internet szaleje !
GENIALNE stylizacje są widoczne na co drugim portalu społecznościowym. Jeżeli ktoś się interesuje tym tematem to wie jak wiele gwiazd odwiedza Palm Springs co roku. Gigi Hadid, Kendall i Kylie Jenner, Justin Bieber czy tez Austin Butler.  A ja przygotowałam dla Was dzisiaj, trochę inspirujących zdjęć aby przypomnieć jak wyglądałam COACHELLA 2015







Coachella to przedewszystkim styl BOHO. Co druga dziewczyna na festiwalu ma długą zwiewną sukienkę,czy też duże okrągłe okulary. Jak BOHO to nie może zabraknąć frędzli i botków, które z resztą są przecież teraz PRAWDZIWYM hitem !

                                             
                           


 Tak patrząc na te zdjęcia to widać jaki klimat ma ten festiwal.Plan na przyszłość ?
 Zdecydowanie żeby odwiedzić Coachelle!



              Ja zdecydowanie ubóstwiam Coachelle. A jaki jest Wasz ulubiony festiwal ? Piszcie ♥

5 komentarzy :

  1. Coachella to również moje marzenie. Na tych zdjęciach czuć takich luz, atmosferę festiwalu , wolności i beztroski, no i oczywiście najlepiej ubrani ludzie na świecie!

    Pozdrawiam i zapraszam www.radywszpilkach.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Jak dla mnie to taka jedna z rzeczy na liście " zanim umrę musze... " Oby się udało ! :>

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja do tej pory byłam na Woodstocku i zdecydowanie warto się na niego wybrać. Może nie jest to Coachella, a na teren festiwalu wejdzie każdy, ale mimo wszystko, ta atmosfera i ci ludzie... Ach! Ale Coachella, dzięki Jessice Mercedes jest jednym z festiwali, które w przyszłości chętnie bym odwiedziła :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie... to jak ona pokazuje to na snapie, marzenie :3 skoro tak mówisz to Woodstock też musze dodać do swojej listy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Pisze
Designed By Blokotek